UIT The arctic university of Norway > Giellatekno
 

130306

Møte om MorfaS-artikkel, 6.3. 2013

Til stades: Heli, Lene, Ryan, Trond

Overskrifter ("Saksliste")

  • oneliner
  • fst
  • MorfaS
  • MorfaC
  • Our FIB: Killerfiller
  • Evaluation
  • Feedback
  • Å gjere framover
  • Neste møte

oneliner

Omtrent slik (tittel):

FST in generating modular grammar exercises

fst

Important to state why fst is important for making iCALL of morphology-rich languages:

  • Handles morphological and orthographical variation (generating x, accepting xyz)
  • Dialect
  • Spellrelax

Generates the whole grammatical space, full paradigms for new words

Lett å skreddarsy ordforrådet "no har vi ordforråd frå dette kurset"

MorfaS

  • is focused,
  • is the most popular program
  • is easy to build

MorfaC

Here we must eventually write about our semantic structure (if we are to compare our system to GramEx).

  • Point: our semantic structure is implicitly there, in the QA design.
  • Point: MorfaC spennande som konsept

Our FIB:Killerfiller

  • PRO: Easy to make, belongs to iCALL (do not do FIB by hand!)
  • CON: Why we do not like it:
    • Overrepresentation of leat
    • Hard to get rare grammatical features

Evaluation

  • Spørre studentar kva dei syns
    • Spesifikt om feedback var nyttig
  • Evaluere log
    • Popularitet relativt til andre Oahpa-øvingar
    • Korrekt svar - prosent for ulike spørsmålstypar / spørsmål
    • Brukarprogresjon
  • GramEx-evalering:
  • Evaluere eigenskapane ved systemet: Correctness, Variability, Productivity
  • Logge klikke-feedbacken (i Google analytics)
    • til hvilken typer oppgaver ber studentene om feedback?
    • antall klikk på feedback i forhold til antall oppgaver gjort?
    • se i loggen om studenten ber om feedback til oppgaven som er gjort?
  • Lærer-evaluering
    • er dette en oppgave jeg kunne ha gitt til studentene? (ja-nei-kanskje)
    • er oppgava god eller dårlig? 1-3

Moglege oppgåver til evaluering:

  • MorfaS NomPl
  • MorfaCnonmix vs. MorfaCmix

Referere til form, Why do we focus on form? Because Saami really needs it.

Feedback

  • Important point: Our feedback is detailed
  • Student evaluation

Å gjere framover

  • Lene:
    • Opplegg med studentar, lærarar
    • Finne artiklar, sjekke inn
    • Spørre Aajege om sørsamisk.
    • Sjå på spørreskjema frå i fjor
  • Trond:
    • Logg
  • Ryan:
    • Sjekke feedback-log og courses-log
  • Heli, Ryan:
    • Skrive meir om teknisk
  • Heli
    • View + relevante artiklar

Neste møte

Måndag 11.3. klokka 15.00.